torsdag 20 augusti 2009

melina vid tagentbordet!

lollo har åkt hem för dagen, tror inte hon kommer tillbaka i natt. hon behöver ju sin skönhetssömn före sitt skolfoto!
hon fick låna min mysiga supercoola skjorta att ha på sig och även tvåhundra spänn för att köpa mat till sin familj.
ja, dom är fattiga, men hon har lovat att jag får tillbaka pengarna imorn när hennes farfar får lön!
idag var det första skoldagen för mig, börjar ju på en ny skola. jag stack självfallet inte ut någonting - bortsett från min rosa sömnbindel och mina tofflor.
när vi skulle presentera oss passade jag på att berätta om mina fritidsintressen: att hjälpa hemlösa och lösa soduko. det visste väl alla redan?
i alla fall så har har jag och lollo sett ett småkryps liv idag, taggar upp inför helgen när vi ska sova i skogen.
mjau, see you around!



här har ni en ultrasupersnygg bild på oss.

1 kommentar:

Anonym sa...

ni är alltid ultra super snygga!!