lördag 6 februari 2010

plusminusnoll

oh. my. god. vi lever!
jag (lollo) har nu gett upp hoppet om att den där andra pysen - hon den där som ska föreställa delägare i denna blogg - faktiskt ska blogga här. hon har ju flyttat ut och blivit sambo med laban i deras nya fräscha blogg, fylld med interna bloggbråk. mellan loolen och laban alltså........
åkej. vad finns det mer att säga? "vi lever?" öhm, jaa men vad händer i livet då?

+ vi har spenderat fem underbara dagar i falun med vår såkallade skola
+ gymnasival? det är en sak som alla vuxna har tjatat om
+ snön har invarderat stan. detta innebär att melina halkar mer än vanligt (som om det vore möjligt?)
+ på tal om snö och melina: hon har köpt ett par renar att ha på fötterna. efter lite kompleteringshandlande på panduro var de kompletta med bjällror och allt!
eftersom att jag inte har bättre saker för mig... om man ignorerar alla skolsaker och rummet som borde städas och allat annat sånt där "viktigt" som får en att må dåligt...... så lär ni höra från mig snart igen!


så tjingeling alla efterblivna, nu ska jag leta glassssss


Inga kommentarer: